Pakiet START dla nowej firmy

Jeśli dopiero zaczynasz swoją działalność zapewne masz wątpliwości, jakie produkty będą najlepsze na start. Oczywiście nie ma jednej recepty na sukces dla wszystkich - każda branża ma swoją specyfikę, każda firma działa inaczej. Przez ostatnie lata pomagaliśmy dziesiątkom "świeżaków" i mogliśmy obserwować ich sukcesy, a czasem, niestety, także porażki. Dzięki temu mogliśmy opracować specjalny "pakiet na start", czyli zestaw, naszym zdaniem, niezbędnych produktów na początek.

1. Nazwa - choć dla wielu nazwa firmy to drugorzędna sprawa specjaliści podkreślają, że nazwa jest często kluczowym elementem, który decyduje o sukcesie. Warto tutaj zaznaczyć, że nazwa Twojego przedsiębiorstwa, czyli to jak zarejestrowałeś swoją działalność gospodarczą, to nazwa handlowa pod którą występujesz oficjalnie. A "marka", czyli nazwa, logo, cały wizerunek, nie musi być taka sama. Dla ułatwienia Kiwi Gifts to marka, stworzona przez firmę DT Group s.c.

2. Spójny wizerunek - warto od samego początku posługiwać się jednolitym systemem znaków, zaczynając od logo oczywiście. Spójna szata graficzna dla wszystkich materiałów marketingowych ułatwi budowanie trwałych relacji z Klientami. Postaw na profesjonalne logo - będzie ono Twoim znakiem rozpoznawczym przez najbliższe lata. To również często pierwsza rzecz, z którą będzie miał do czynienia Klient. We wszystkich kanałach (Internet, druki, reklama zewnętrzna) publikuj to samo logo, by zachować spójność i jasny przekaz.

3. Druki - na początku wybierz tylko podstawowe produkty w niezbyt licznych nakładach. Pierwsze tygodnie / miesiące działalności mogą zweryfikować Twoją ofertę, godziny otwarcia itp., dlatego lepiej nie zamawiać od razu miliona ulotek ;) Zacznij od wizytówek i broszury z ofertą - to będą Twoje podstawowe narzędzia. Warto przygotować także vouchery rabatowe, które zachęcą potencjalnych Klientów wybrania właśnie Twojej oferty.

4. Gadżety - na początek wybierz tylko absolutne minimum. Jeśli planujesz oficjalne otwarcie lokalu, pomyśl o oprawie takiej jak balony czy chorągiewki. Jeśli sprzedajesz produkty warto pomyśleć o ich zapakowaniu (reklamówki, torby). Jeśli świadczysz usługi stacjonarne pomyśl, jak stworzyć atrakcyjne wnętrze. Pamiętaj, że wybór gadżetów jest ogromny, dlatego warto rozważyć każda możliwa opcję.

5. Reklama zewnętrzna - jeśli prowadzisz działalność handlową lub Twoje usługi wymagają stacjonarnego "biura" wykorzystaj to! Dzisiaj mamy praktycznie nieograniczone możliwości w dziedzinie reklamy zewnętrznej. Szyldy, kasetony, reklama na witrynach - to wszystko może zadziałać na Twoją korzyść. Pamiętaj, by przed złożeniem zamówienia upewnić się, że właściciel budynku i regulacje w Twoim mieście pozwalają na taką formę reklamy.

 

 

Płatność
Wysyłka
Reklamacje
Infolinia

Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:

1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1000zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.


3. Przelew 7-dni - Forma ta dotyczy jednostek samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz szpitali.  Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.

Zapytaj o produkt / Zamów
Podaj ilość :
Adres e-mail:*
Imie i Nazwisko / Nazwa firmy:
Telefon kontaktowy:
Treść / opis :*
Pliki:
Wybierz pliki
Wyślij