Nieśmiertelne gadżety firmowe wciąż na topie
18 luty 2022

Nieśmiertelne gadżety firmowe wciąż na topie

Marketing stacjonarny to wciąż świetna forma reklamy. Popularne gadżety z firmowym logo będą użytkowane przez długi czas, dzięki czemu widniejąca na nich nazwa zostanie zapamiętana. Estetycznie wykonane akcesoria stanowią atrakcyjne upominki dla potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. W niniejszym wpisie przedstawimy gadżety, które pozwolą na przedstawienie działalności z klasą.

Jakie są zalety gadżetów firmowych?

Gadżety firmowe pozwalają na nawiązanie interakcji. Osobiste wręczenie upominków pomaga utworzyć relację z potencjalnym klientem. Jest to bezpośredni sposób na poszerzanie grona zainteresowanych reklamowanymi usługami lub produktami. Oryginalne i funkcjonalne produkty z logo marki przyciągają uwagę, a korzystanie z nich na co dzień pomaga utrwalić nazwę w pamięci konsumenta. Dodatkowo reklama stacjonarna jest znacznie tańsza od działań prowadzonych online. Obdarowywanie przydatnymi akcesoriami stworzy poczucie opieki i dbałości. Takie odczucia wzmacniają pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa.

Akcesoria biurowe

Spotkanie z potencjalnym współpracownikiem lub nowym klientem opiewa nie tylko w kwestie formalne i dyskusje. Ważnym elementem jest umiejętne i eleganckie przedstawienie propozycji współpracy. Zamiast podawać dokumenty i ulotki, warto wyposażyć się w teczki ofertowe. Solidne i estetycznie wykonane opakowania nie tylko ułatwią przechowywanie materiałów, ale także już same w sobie stanowić będą reklamę. Warto także zwrócić uwagę na dostępne w biurze akcesoria. Długopisy z grawerem będę zdecydowanie bardziej eleganckie, niż te z nadrukiem. Takie rozwiązanie jest dużo trwalsze i wywoła dobre wrażenie u klienta.

Dopasowane gadżety eventowe

Świetnym sposobem na przyciągnięcie potencjalnych klientów lub pracowników jest przygotowanie zestawu promocyjnego. Rozdawane podczas targów lub spotkań marketingowych torby reklamowe powinny być wypełnione sygnowanymi gadżetami. Moment rozdawania upominków to także idealna okazja do nawiązania rozmowy i przedstawienia oferty przedsiębiorstwa. Wręczenie zestawu prezentowego z pewnością podkreśli wagę przekazywanych informacji. Jest to klucz do uzyskania uwagi i zostania zapamiętanym. Najczęściej wybieranymi elementami kompletu są pendrive i długopis z grawerem, smycz reklamowa i teczka ofertowa. Ciekawym i rzadko spotykanym rozwiązaniem jest dopasowywanie prezentów do panujących warunków. Oferta powinna być zmienna i odpowiadająca sytuacjom społecznym oraz porom roku. Tworzone przez nas w Katowicach kubki termiczne świetnie sprawdzą się podczas eventów prowadzonych jesienią i zimą. Funkcjonalne naczynia używane na co dzień przez konsumentów będą stanowić wiarygodną promocję marki.

Akcesoria dopasowane do oferty marki

Strategicznie przemyślana kampania reklamowa to jeden z najważniejszych punktów działań marketingowych. Akcesoria dopasowane do oferty marki lub stanowiska, na które poszukiwani są pracownicy, to świetny sposób na zyskanie uwagi potencjalnych zainteresowanych. Idealny przykład stanowią reklamowe zapachy. Takie gadżety samochodowe rozdawane klientom salonów motoryzacyjnych są idealnym sposobem na utrwalenie relacji z konsumentem - pachnąca zawieszka będzie stale przypominała o marce.

Gadżety sygnowane logiem marki są wciąż świetnym sposobem na promocję. Statystycznie aż ponad 70% osób zajmujących się kampaniami promocyjnymi potwierdza działanie akcesoriów. Osobiście nawiązana relacja z klientem jest znacznie trwalsza od tej online - prowadzone interakcje wyzwalają u zainteresowanego emocje, przez co zostają lepiej zapamiętane. Dbałość o zadowolenie i uwagę konsumenta jest kluczem do owocnych efektów.