Drodzy Klienci, zapraszamy do naszego nowego biura, które mieści się pod adresem: ul. Piaskowa 11, Czeladź
Wizytówki Standard
Oferujemy wizytówki w wielu różnych opcjach - w ten sposób każdy znajdzie produkt odpowiedni do swoich potrzeb. Standardowe wizytówki mają rozmiar 90x50mm (pion lub poziom) i drukowane są na matowym papierze kredowym o gramaturze 350 g. Aby uszlachetnić ten produkt proponujemy zastosowanie folii mat, błysk lub softtouch. Dodatkowo w przypadku folii mat i soft touch wykonać możemy lakierowanie (błysk) wybranych elementów. Proponujemy także wizytówki na papierach ozdobnych: metalizowanych, eco, fakturowanych i barwionych w masie (wycena indywidualna) oraz na grubym kartonie 620g.
Dodatkowe opcje:
- format 85x55 mm lub format niestandardowy
- zaokrąglone narożniki
- papier ozdobny
- wiercenie otworów
Cennik
Nakład | Bez folii | Folia mat/błysk | Folia soft touch | Folia mat + lakier UV | Folia soft touch + lakier UV |
100 szt. | 45 | 90 | 100 | 130 | 140 |
250 szt. | 70 | 100 | 130 | 150 | 160 |
500 szt. | 90 | 130 | 150 | 180 | 190 |
1000 szt. | 130 | 160 | 190 | 240 | 250 |
Realizacja | 2-3 dni rob. | 3-4 dni rob. | 3-4 dni rob. | 4-5 dni rob. | 5-6 dni rob. |
*Podane ceny są cenami netto w zł (nie zawierają podatku VAT). Ceny nie uwzględniają kosztów projektu (50 zł netto) i wysyłki (20 zł netto). Cena za 1 projekt, nakład nie uwzględnia podziału na pakiety różnych nazwisk.
Istnieje możliwość zamówienia wizytówek w trybie ekspresowym drukowanych cyfrowo - 100 szt/40 zł netto
Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:
1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1000zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Przelew 7-dni - Forma ta dotyczy jednostek samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz szpitali. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.