Katalogi szyte

Broszury szyte, inaczej katalogi w oprawie zeszytowej, to idealne rozwiązanie dla zaprezentowania niezbyt obszernego materiału. Minimalna objętość to 4 strony wnętrza oraz 4 strony okładki. Do wyboru różne formaty, gramatury papieru oraz uszlachetnienia. 

Dostępne formaty:

  • A4, A5, B5 pion lub poziom
  • A6, DL pion
  • kwadrat 15 cm lub 21 cm

Dostępne gramatury papieru:

  • okładka: kreda 130 g, 170 g, 250 g mat lub połysk oraz kreda mat 350 g
  • okładka: offset 90 g, 120 g, 150 g
  • wnętrze: kreda 130 g i 170 g mat lub połysk
  • wnętrze: offset 90 g, 120 g, 150 g

Uszlachetnienia okładki:

  • folia mat, połysk lub soft touch
  • folia mat + lakier UV
  • folia soft touch + lakier UV

Liczba stron:

  • minimum 4 strony wnętrza + 4 strony okładki
  • maksimum 56 stron wnętrza + 4 strony okładki
  • liczba stron wnętrze zwiększa się co 4 strony 

 

Wycena
Pobierz szablon

 

Płatność
Wysyłka
Reklamacje
Infolinia

Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:

1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1500zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Pobranie - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru towaru dostarczonego przez kuriera do siedziby Państwa firmy. Ewentualnie: płatność bezpośrednio po wykonanej pracy montażysty. 


4. Przelew 7-dni - Aby uzyskać możliwość odroczonej płatności prosimy o przesłanie na adres biuro@kiwigifts.pl dokumentów firmy. W odpowiedzi otrzymają Państwo oświadczenie do wypełnienia. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie, nie wcześniej jak od trzeciego zlecenia. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.

Zapytaj o produkt / Zamów
Podaj ilość :
Adres e-mail:*
Imie i Nazwisko / Nazwa firmy:
Telefon kontaktowy:
Treść / opis :*
Pliki:
Wybierz pliki
Wyślij