Drodzy Klienci, zapraszamy do naszego nowego biura, które mieści się pod adresem: ul. Piaskowa 11, Czeladź
DLA NOWEJ firmy
Jeśli dopiero zaczynasz swoją działalność zapewne masz wątpliwości, jakie produkty będą najlepsze na start. Oczywiście nie ma jednej recepty na sukces dla wszystkich - każda branża ma swoją specyfikę, każda firma działa inaczej. Przez ostatnie lata pomagaliśmy dziesiątkom "świeżaków" i mogliśmy obserwować ich sukcesy, a czasem, niestety, także porażki. Dzięki temu mogliśmy opracować specjalny "pakiet na start", czyli zestaw, naszym zdaniem, niezbędnych produktów na początek.
1. Nazwa - choć dla wielu nazwa firmy to drugorzędna sprawa specjaliści podkreślają, że nazwa jest często kluczowym elementem, który decyduje o sukcesie. Warto tutaj zaznaczyć, że nazwa Twojego przedsiębiorstwa, czyli to jak zarejestrowałeś swoją działalność gospodarczą, to nazwa handlowa pod którą występujesz oficjalnie. A "marka", czyli nazwa, logo, cały wizerunek, nie musi być taka sama. Dla ułatwienia Kiwi Gifts to marka, stworzona przez firmę DT Group s.c.
2. Spójny wizerunek - warto od samego początku posługiwać się jednolitym systemem znaków, zaczynając od logo oczywiście. Spójna szata graficzna dla wszystkich materiałów marketingowych ułatwi budowanie trwałych relacji z Klientami. Postaw na profesjonalne logo - będzie ono Twoim znakiem rozpoznawczym przez najbliższe lata. To również często pierwsza rzecz, z którą będzie miał do czynienia Klient. We wszystkich kanałach (Internet, druki, reklama zewnętrzna) publikuj to samo logo, by zachować spójność i jasny przekaz.
3. Strona www / fanpage w social media - Internet to w dzisiejszych czasach pierwsze i najważniejsze źródło informacji, także tych biznesowych. Niemal każdy posiada smartfon z dostępem do internetu, dlatego podstawowa strona www i / lub fanpage w najpopularniejszych social mediach (Facebook, Instagram) to pozycje obowiązkowe. Pamiętaj, by na bieżąco aktualizować wszystkie informacje i oferty. Jeśli prowadzisz konto na FB zamieszczaj minimum jednego posta na kilka dni (a najlepiej jednego dziennie), by Klient wiedział, że Twoja firma rzeczywiście funkcjonuje.
4. Druki - na początku wybierz tylko podstawowe produkty w niezbyt licznych nakładach. Pierwsze tygodnie / miesiące działalności mogą zweryfikować Twoją ofertę, godziny otwarcia itp., dlatego lepiej nie zamawiać od razu miliona ulotek ;) Zacznij od wizytówek i broszury z ofertą - to będą Twoje podstawowe narzędzia. Warto przygotować także vouchery rabatowe, które zachęcą potencjalnych Klientów wybrania właśnie Twojej oferty.
5. Gadżety - na początek wybierz tylko absolutne minimum. Jeśli planujesz oficjalne otwarcie lokalu, pomyśl o oprawie takiej jak balony czy chorągiewki. Jeśli sprzedajesz produkty warto pomyśleć o ich zapakowaniu (reklamówki, torby). Jeśli świadczysz usługi stacjonarne pomyśl, jak stworzyć atrakcyjne wnętrze. Pamiętaj, że wybór gadżetów jest ogromny, dlatego warto rozważyć każda możliwa opcję.
6. Reklama zewnętrzna - jeśli prowadzisz działalność handlową lub Twoje usługi wymagają stacjonarnego "biura" wykorzystaj to! Dzisiaj mamy praktycznie nieograniczone możliwości w dziedzinie reklamy zewnętrznej. Szyldy, kasetony, reklama na witrynach - to wszystko może zadziałać na Twoją korzyść. Pamiętaj, by przed złożeniem zamówienia upewnić się, że właściciel budynku i regulacje w Twoim mieście pozwalają na taką formę reklamy.