Święty Mikołaj dla klientów — świąteczne gadżety reklamowe
08 grudzień 2021

Święty Mikołaj dla klientów — świąteczne gadżety reklamowe

Święta to czas, w którym liczy się magiczna atmosfera potęgowana przez kolorowe ozdoby sprawiające, że każdemu człowiekowi robi się jeszcze cieplej na sercu. Zresztą cały grudzień to miesiąc, gdy na ulicach nietrudno natknąć się na uśmiechniętych świętych Mikołajów, pstre choinki czy jaśniejące lampki bądź gwiazdki. A co z wnętrzami? Jest bardzo podobnie! Także i w tym przypadku można znaleźć stroiki czy wielobarwne bombki, ale… jest pewna różnica — w szczególności w lokalach oraz firmach. O co konkretniej chodzi? O świąteczne gadżety, które są przygotowywane specjalnie dla klientów! Świąteczne torby reklamowe z logo przedsiębiorstwa, kubki, długopisy i wiele więcej. Jaki jest w ogóle tego cel i co jeszcze można wybrać? Dowiecie się tego z lektury poniższego tekstu — zapraszamy!

Zostań świętym Mikołajem, czyli upominki dla klientów

Nie da się ukryć, że święta to okres, gdy praktycznie każdy jest dla siebie miły. Ludzie wzajemnie obdarowują się upominkami i prezentami, więc… dlaczego nie postawić na coś takiego w swojej firmie? Taka decyzja sprawi, że przedsiębiorstwo w oczach klientów stanie się lepiej postrzegane, a konkretniej wizerunek stanie się ot, zwyczajnie „ciepły” i miły. Warto ponadto pamiętać, że chyba każdy lubi otrzymywać prezenty, a już w szczególności takie, które są zupełnie niespodziewane. Co w związku z tym? Gadżety reklamowe podarowane klientom pozwolą na zbudowanie silnych relacji, a oprócz tego przyciągną nowe osoby choćby ze względu na czystą ciekawość!
Kubki termiczne? Gadżety samochodowe? Reklamowy zawrót głowy, czyli co wybrać


Wielu przedsiębiorców, którzy już się zdecydują na przygotowanie dla klientów drobnych upominków, może się zastanawiać — co wybrać i jak nie zgubić się w tym oceanie możliwości? Odpowiedź może nie być do końca satysfakcjonująca, bo brzmi — to zależy. Mimo wszystko warto dać kilka pomysłów, które z pewnością pomogą, a więc… do dzieła!

Przyjemne z pożytecznym, czyli kubki, smycze i długopisy

Nie da się ukryć, że każdy cieszy się choćby z najdrobniejszego podarunku, jaki by on nie był, ale czy nie lepiej, gdyby dodatkowo okazał się praktyczny? Właśnie takie są kubki, długopisy czy smycze, jednak po kolei. Pięknie ozdobiony kubek z logo firmy, okraszony świątecznymi akcentami może się przydać na co dzień, bo któż nie lubi napić się gorącej herbaty czy mocnej kawy z samego rana albo ciepłego kakao na wieczór? Taka osoba chyba nie istnieje… Pod względem długopisów również w grę wchodzi bardzo praktyczny aspekt. Zawsze warto mieć go przy sobie, bo przecież nie zna się dnia ani godziny, gdy trzeba będzie wypisać jakiś formularz bądź zapisać notatkę. A czy nie lepiej byłoby go podpisać ciekawie ozdobionym „pisadłem”? Oczywiście, że tak! Z kolei smycz to dobry sposób na utrzymanie kluczy przy sobie — aby nigdy nie „uciekły” w najmniej spodziewanym momencie, na przykład podczas wkładania ubrań. W jakich przedsiębiorstwach przydadzą się takie gadżety? W tym przypadku wszystkie chwyty dozwolone — nie ma żadnych barier!

Coś dobrego dla każdego podróżnika

Święta to idealny moment, aby zasiąść w rodzinnym gronie i odwiedzić dawno niewidzianych krewnych. Właśnie z tego względu wiele osób decyduje się na dalekie podróże w różne zakątki kraju, a nawet i… świata. Idzie za tym oczywiście pewna wada, a mianowicie korki, ale to temat na inną okazję. Co jednak gadżety mają wspólnego z podróżami? Niektóre z nich mogą umilić kierowcom trasę. Idealnym przykładem są kubki termiczne, w które da się nalać gorące napoje, a te ani się nie wyleją podczas trasy, ani raz-dwa nie staną się zimne. Innym pomysłem jest zapach, bo przecież zadbane auto to „wypachnione” auto! W obu przypadkach na przedmiotach może znaleźć się subtelne małe albo duże i widoczne logo danej firmy stylizowane w taki sposób, by przypominało, że nadal w grę wchodzi okres świąteczny. Samochodowe podarunki są najczęściej prezentowane przez spółki ubezpieczeniowe albo zakłady ściśle związane z branżą motoryzacyjną.

Skąd w ogóle wziąć takie gadżety? Najprostszym rozwiązaniem będzie zamówienie ich w specjalistycznym zakładzie poligraficznym. Graficy pracujący w takich miejscach opracują projekt albo zrealizują koncepcję przedstawioną przez klienta. Jeżeli chodzi o ilość, to można zamówić zarówno ilości hurtowe, jak i pojedyncze produkty. Czy warto? Jak najbardziej, a przede wszystkim z tego względu, o którym wspomniano wcześniej — podarunki pozwalają na zbudowanie relacji z klientem, a tym samym można mieć pewność, że prędzej, czy później obdarowane osoby powrócą. Co w takim razie zrobić? Udać się do drukarni! Katowice, Warszawa, Kraków i nie tylko — takie miejsca znajdzie się w każdym większym mieście!