Promowanie firmy na spotkaniach i warsztatach
10 grudzień 2019

Promowanie firmy na spotkaniach i warsztatach

Targi, konferencje czy szkolenia to dobry moment, żeby zabłysnąć w oczach klientów jako firma. Można to zrobić poprzez wręczenie osobom odwiedzającym takie wydarzenia drobnych upominków. Tym miłym gestem z łatwością sprawi się, że osoba obdarowana poczuje, że została doceniona. Jednak co zrobić, żeby wyróżnić się w gąszczu wręczanych gadżetów tak, aby potencjalny klient zapamiętał właśnie naszą firmę?

Jakość powinna być zawsze na pierwszym miejscu

Wybierając firmę, która tworzy produkty reklamowe, najlepiej jest wybrać przedsiębiorstwo tworzące solidne i wytrzymałe gadżety. Torby reklamowe czy kubki termiczne muszą przykuwać uwagę starannym wykonaniem, w przeciwnym razie, zamiast spełniać swoje zadanie i reklamować firmę, mogą szybko przestać być używane. Jest to istotne w szczególności podczas targów, kiedy wiele osób odwiedza każde stoisko i „wybiera” spośród dostępnych gadżetów takie, które wyglądają solidnie i ciekawie. Dlatego warto dopytać o możliwość zamówienia próbki, które często udostępnia drukarnia, żeby mieć pewność, czy zamówiony produkt spełni oczekiwania nawet stałych bywalców takich imprez, którzy skorzystali już z niejednego gadżetu reklamowego.

Dopasowanie się do charakteru wydarzenia

Zanim przygotuje się stoisko wypełnione po brzegi ulotkami czy cukierkami, trzeba zebrać jak najwięcej informacji o specyfice wydarzenia, w trakcie którego chce się promować usługi czy produkty. Czy to spotkanie ma charakter zamknięty albo wręcz odwrotnie i każdy może na nie przyjść? Czy ludzie, którzy odwiedzą nasze stanowisko, mogą kojarzyć markę, którą chce się zareklamować, a może będzie to szansa na zrobienie pierwszego wrażenia? Warto przemyśleć tego rodzaju kwestie, zanim złoży się zamówienie na akcesoria.

Całość spójna wizualnie

Eksperci od reklamy są zgodni, że identyfikacja wizualna ma ogromną moc, jeśli chodzi o komunikację z klientami. Większość z nas potrafi wymienić kolorystykę czy logotypy najpopularniejszych sieci fast foodów bez dłuższego zastanawiania się. To zasługa dobrze zaprojektowanej identyfikacji wizualnej, która pojawia się na każdym produkcie tych marek. Warto o tym pamiętać i wykorzystywać podczas promowania firmy. Myśląc o własnym stoisku, należy zadbać o to, by wręczane teczki ofertowe czy długopisy pasowały kolorystycznie do ustalonego wcześniej przekazu wizualnego oraz filozofii firmy. Dzięki temu przekaz będzie spójny i z pewnością zapadnie w pamięć.

Prowadząc własną firmę, warto zabiegać na wiele sposobów o to, by być widocznym. Wręczając klientom torby reklamowe czy odblaski można w łatwy sposób przyczynić się do tego, by więcej osób mogło dowiedzieć się o istnieniu przedsiębiorstwa. Estetyczne i wytrzymałe nośniki identyfikacji wizualnej są sprawdzonym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności i powiększenie grona swoich klientów.