Apteczka samochodowa Car Safe, czerwony

R17734.08
Konieczne wyposażenie każdego samochodu. Zestaw pierwszej pomocy składający się 40 elementów. Zgodny z normą DIN13164. W skład zestawu wchodzą: taśma medyczna 5 m x 2,5 cm, plaster 10 x 6 cm 4 szt , opatrunek na opuszki palców 2 szt, Opatrunek na palec 12 x 2 cm 2 szt, plaster z opatrunkiem 1,9 x 7,2 cm 2 szt, Plaster z opatrunkiem 2,5 x 7,2 cm 4 szt, opatrunek indywidualny 6 x 8 cm, Opatrunek indywidualny 8 x 10 cm 2 szt, Opatrunek indywidualny 10 x 12 cm, chusta opatrunkowa 40 x 60 cm, chusta opatrunkowa 60 x 80 cm, rękawice jednorazowe (4 szt), kompres 6 cm 2 szt, kompres 8 cm 3 szt, Koc ratunkowy 160 x 210 cm, opatrunek na rany 3 szt, Chusta trójkątna 2 szt, Nożyczki, chusteczki nasączono 2 szt, Instrukcja. Zgodny z normą DIN13164. Produkt zgodny z Dyrektywą 93/42/EEC
Specyfikacja produktu
Dostępność: 18
Kolor: czerwony
Materiał: bawełna
Wymiary: 215.0x150.0x75.0
Płatność
Wysyłka
Reklamacje
Infolinia

Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:

1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1500zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Pobranie - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru towaru dostarczonego przez kuriera do siedziby Państwa firmy. Ewentualnie: płatność bezpośrednio po wykonanej pracy montażysty. 


4. Przelew 7-dni - Aby uzyskać możliwość odroczonej płatności prosimy o przesłanie na adres biuro@kiwigifts.pl dokumentów firmy. W odpowiedzi otrzymają Państwo oświadczenie do wypełnienia. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie, nie wcześniej jak od trzeciego zlecenia. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.

Zapytaj o produkt / Zamów
Podaj ilość :
Adres e-mail:*
Imie i Nazwisko / Nazwa firmy:
Telefon kontaktowy:
Treść / opis :*
Pliki:
Wybierz pliki
Wyślij