Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:
1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1000zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Przelew 7-dni - Forma ta dotyczy jednostek samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz szpitali. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.
Korzystamy z usług firmy GLS i DPD.
Wysyłka na terenie Polski
Przy wyborze dostawy kurierem, do kosztów zamówienia doliczane są koszty związane z tą formą dostawy:
- w wysokości 25zł netto za każdą paczkę - dla pojedynczego zamówienia (waga paczki do 25 kg), dłuższa paczka (baner, folia) 30 zł netto, do 25 kg
- POBRANIE w wysokości 35zł netto za każdą paczkę - dla pojedynczego zamówienia (waga paczki do 25 kg),
- w wysokości 250zł netto za każdą paletę - dla pojedynczego zamówienia o wadze powyżej 280kg.
Czas dostawy, tj. czas pomiędzy wydaniem przesyłki przewoźnikowi a doręczeniem przesyłki Klientowi, w przypadku przesyłek w postaci paczek to okres 1-2 dni roboczych, natomiast dla przesyłek paletowych do 2-3 dni roboczych.
Wysyłka zagraniczna
Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą, napisz do nas na adres e-mail: biuro@kiwigifts.pl
Jeżeli stwierdzisz, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie zamówienia, dokonaj wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Skan dokumentu oraz zdjęcia obrazujące uszkodzenia, proszę odesłać na nasz adres mailowy.
Przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Chcemy jak najszybciej Ci pomóc, ale potrzebujemy również Twojej pomocy. Należy zastosować się do poniższych kroków:
- Reklamację może złożyć każdy Klient, który zrealizował zamówienie.
- Reklamacje prosimy składać pisemnie na adres biuro@kiwigifts.pl
- Zgłaszając reklamację klient winien jest zawsze posługiwać się kartą zamówienia oraz numerem zlecenia, które chce zareklamować.
- Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności (najlepiej udokumentowanej materiałem fotograficznym).
- Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.
- Terminy zgłoszenia reklamacji:
- Reklamacje można złożyć do 3 dni od momentu dostawy do Zamawiającego. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.
- Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia.
- Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego.
- Kolory, wygląd, kształt oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów. Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do +/-5% odstępstw w całej serii zamówienia.
- Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, powinien być czysty jak również powinien posiadać fabryczne opakowanie w dobrym stanie oraz posiadać wszystkie (nieoderwane) metki. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu i numer konta bankowego. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.
- Uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania nie są uważane za podstawę do reklamacji.