Drodzy Klienci, zapraszamy do naszego nowego biura, które mieści się pod adresem: ul. Piaskowa 11, Czeladź
Apteczka w plastikowym opakowaniu, 10 el.
Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:
1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1000zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Przelew 7-dni - Forma ta dotyczy jednostek samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz szpitali. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.