Reklamacje

Zasady reklamowanie towarów zakupionych w Kiwi Gifts.

1. Reklamację może złożyć każdy Klient, który zrealizował zamówienie.

2. Reklamacje prosimy składać pisemnie na adres biuro@kiwigifts.pl

3. Zgłaszając reklamację klient winien jest zawsze posługiwać się kartą zamówienia oraz numerem zlecenia, które chce zareklamować.

4. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności (najlepiej udokumentowanej materiałem fotograficznym).

5. Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.

6. Terminy zgłoszenia reklamacji:
Reklamacje można złożyć do 3 dni od momentu dostawy do Zamawiającego. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.

7. Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia.

8. Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy  będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego. 

9. Kolory, wygląd, kształt oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów. Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do +/-5% odstępstw w całej serii zamówienia. 

10. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, powinien być czysty jak również powinien posiadać fabryczne opakowanie w dobrym stanie oraz posiadać wszystkie (nieoderwane) metki. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu i numer konta bankowego. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.

11. Uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania nie są uważane za podstawę do reklamacji.

Infolinia

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

tel. 32 291 00 02
tel. kom: 510 721 041

Nasi specjaliści pomogą Ci rozwiązać wszelkie wątpliwości.

img
img
img