16 maj 2019

Porady dla tych, którzy rozważają zamówienie gadżetów reklamowych

Decyzja o zamówieniu gadżetów promocyjnych została już podjęta? Świetnie! Jednak zanim długopisy reklamowe czy kubki trafią do klientów, trzeba je wybrać i zamówić. Dlatego warto wziąć pod uwagę kilka praktycznych wskazówek, zwłaszcza jeśli robi się to po raz pierwszy. W poniższym artykule zebrano najważniejsze informacje, które pomogą w zamówieniu takich produktów, z którymi osoby obdarowane nie będą chciały się rozstawać.

Więcej >

16 maj 2019

Gadżety reklamowe dla kierowców

Statystyki pokazują, że Polacy uwielbiają jeździć samochodami. W 2018 roku zarejestrowano aż 1,6 miliona nowych pojazdów! Warto wyjść naprzeciw takim trendom i podarować osobom korzystającym z usług naszej firmy gadżety samochodowe reklamowe. Ich istnienie sprawi, że podróże będą bardziej przyjemne i komfortowe.

Więcej >

16 maj 2019

Promowanie firmy na spotkaniach i warsztatach

Targi, konferencje czy szkolenia to dobry moment, żeby zabłysnąć w oczach klientów jako firma. Można to zrobić poprzez wręczenie osobom odwiedzającym takie wydarzenia drobnych upominków. Tym miłym gestem z łatwością sprawi się, że osoba obdarowana poczuje, że została doceniona. Jednak co zrobić, żeby wyróżnić się w gąszczu wręczanych gadżetów tak, aby potencjalny klient zapamiętał właśnie naszą firmę?

Więcej >

16 maj 2019

Zalety reklamy outdoorowej

Warto wykorzystać duże nośniki jako sposób dotarcia do klientów. Mają one przewagę nad innymi mediami, ponieważ nie da się ich tak łatwo zignorować jak np. reklamy w Internecie. Przechodząc po danej ulicy, najczęściej nieświadomie, zapamiętuje się informacje umieszczone na bannerach czy billboardach. Opłaca się wykorzystać tę cechę jako skuteczną broń w walce o klienta, ponieważ korzystanie z tego rodzaju reklamy może przynieść wiele korzyści.

Więcej >