EMPIRE SUITCASE I. Torba na laptop II EMPIRE

STR/92360
Empire I to nowoczesna teczka o wyrafinowanym wykończeniu, wykonana z wysokiej jakości PU . Posiada dwie ukryte kieszenie zewnętrzne oraz przegrodę główną zamykaną na klapę. Komora główna zawiera dwie wyściełane przegrody, kompatybilne z laptopem do 14'' i tabletem do 10.5'' oraz kilka kieszeni ułatwiających przechowywanie wielu drobnych przedmiotów codziennego użytku. Można ją nosić na różne sposoby, posiada również pasek, który można przymocować do walizki na kółkach. Innowacyjne zapięcie na magnes z boku czyni tę teczkę wyjątkowym produktem. Wszystkie detale nastawione są zarówno na funkcjonalność jak i estetykę, czego przykładem są metalowe detale zastosowane na rączce, które oprócz zapewnienia jakości Empire I, gwarantują jego niepowtarzalność. Teczka dostarczana jest w torbie non-woven. EMPIRE SUITCASE I: 370 x 270 x 80 mm | Torba: 500 x 500 x 80 mm

KolorStan magazynowy
103
0
Specyfikacja produktu
Kolor: czarny
Płatność
Wysyłka
Reklamacje
Infolinia

Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:

1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1500zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Pobranie - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru towaru dostarczonego przez kuriera do siedziby Państwa firmy. Ewentualnie: płatność bezpośrednio po wykonanej pracy montażysty. 


4. Przelew 7-dni - Aby uzyskać możliwość odroczonej płatności prosimy o przesłanie na adres biuro@kiwigifts.pl dokumentów firmy. W odpowiedzi otrzymają Państwo oświadczenie do wypełnienia. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie, nie wcześniej jak od trzeciego zlecenia. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.

Zapytaj o produkt / Zamów
Podaj ilość :
Adres e-mail:*
Imie i Nazwisko / Nazwa firmy:
Telefon kontaktowy:
Treść / opis :*
Pliki:
Wybierz pliki
Wyślij