EMPIRE BACKPACK. Plecak EMPIRE

STR/92680
Empire to wyrafinowany miejski plecak ze skóry dwoinowej z PU. Jego klapa skrywa przednią kieszeń i główną przegrodę. Przegroda główna również zamykana jest na zamek błyskawiczny, a jej wnętrze składa się z 2 wyściełanych przegródek, kompatybilnych z laptopem do 14'' i tabletem do 10.5'' oraz kilkoma kieszeniami ułatwiającymi przechowywanie. Boczne zamki błyskawiczne mają mocne magnesy i metalowe płytki idealne do personalizacji. Plecy z wyściełanym oparciem i w pełni wyściełanymi paskami zapewniają maksymalny komfort, a wzmocnione dolne rogi zapewniają trwałość. Kieszenie wewnętrzne. Metalowe zamknięcie. Plecak Empire posiada pasek, którym można przymocować go do walizki, co czyni go uniwersalnym i praktycznym przedmiotem zarówno na co dzień, jak i w podróży służbowej. Dostarczany w torbie non-woven. Pojemność do 9 L. Plecak: 290 x 370 x 90 mm | Torba: 500 x 500 x 80 mm

KolorStan magazynowy
103
360
Specyfikacja produktu
Kolor: czarny

Płatność

Wysyłka

Reklamacje
Infolinia

Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:

1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1000zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Pobranie - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru towaru dostarczonego przez kuriera do siedziby Państwa firmy. Ewentualnie: płatność bezpośrednio po wykonanej pracy montażysty. Ta forma płatności ustalana jest indywidualnie. 


4. Przelew 7-dni - Aby uzyskać możliwość odroczonej płatności prosimy o przesłanie na adres biuro@kiwigifts.pl dokumentów firmy. W odpowiedzi otrzymają Państwo oświadczenie do wypełnienia. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie, nie wcześniej jak od trzeciego zlecenia. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.

Zapytaj o produkt / Zamów
Podaj ilość :
Adres e-mail:*
Imie i Nazwisko / Nazwa firmy:
Telefon kontaktowy:
Treść / opis :*
Pliki:
Wybierz pliki
Wyślij